Після заповнення, перевірки та підписання головної частини договору містить основну інформацію про орендному автомобілі і умовах оренди наш менеджер у присутності клієнта заповнює додаток до договору у вигляді акту прийому-передачі. Для цього разом з орендарем вони оглядають автомобіль і фіксує на цифровий фотоапарат всі видимі пошкодження: зазначають усі виявлені дефекти на схемі транспортного засобу в акті прийому-передачі. Так само в договорі вказується оригінальний номер ідентифікатора автомобіля. В акті також вказується наявність наступних речей: домкрат, балонний ключ, запасне колесо, аптечка, знак аварійної зупинки, протиугінна сигналізація, документи на транспортний засіб (технічний паспорт і страховка) та інші предмети, якими оснащений автомобіль. Наш менеджер робить фотографії машини з різних сторін для більш ретельного фіксування стану лакофарбового покриття та стану салону. За бажанням це може зробити і орендар. Автомобіль передається помитий і повністю заправлений.
Як відбувається повернення автомобіля прокатної компанії?
Відкрити відповідь
Орендарю бажано повернути автомобіль чистим і заправленим, у разі забруднення співробітники компанії самі зроблять мийку або заправлять автомобіль. Послуги надані співробітниками компанії оплачуються за тарифами, вказаними у договорі. Вартість таких робіт залежить від класу авто. Процес передачі автомобіля назад орендодавцю відбувається на підставі інформації, зазначеної в акті прийому-передачі. Машина повторно проходить огляд на предмет виявлення завданих при експлуатації пошкоджень за період оренди. У разі виявлення таких пошкоджень в залежності від їх характеру і причини появи, орендар додатково компенсує ремонт або надає документ необхідний для відшкодування за полісом страхування. Ми дорожимо кожним клієнтом і намагаємося підійти лояльно до відшкодування завданого збитку.
В якому технічному стані перебувають передається в оренду автомобіль? Які гарантії, що він не зламається під час прокату?
Відкрити відповідь
Автомобілі компанії проходять систематичний огляд та планові ТО, а так само відновлювальні роботи на авторизованих станціях технічного обслуговування. Перед передачею безпосередньо орендарю машина перевіряється на наявність необхідних рідин і перевіряється поточна технічна справність елементів підлягають візуальному огляду. Ми постійно стежимо за справністю ходової частини, коліс і загальним станом автомобіля. З-за поганого дорожнього покриття на території нашої країни, транспортні засоби систематично проходять діагностику та ремонт!
Як застраховані автомобілі?
Відкрити відповідь
Всі наші автомобілі застраховані полісом ОСЦПВ (автоцивілка, автоцивілка) – даний тип страховки виплачує в повному обсязі компенсацію другим та третім особам у разі, якщо ви були неправі. Крім обов’язкового полісу страхування цивільної відповідальності автомобілі застраховано за договором КАСКО призначення якого відшкодування шкоди саме орендованого автомобіля. Страхування КАСКО має без умовну франшизу, тобто кошти передаються страхової компанії при нанесенні ушкоджень у не великому розмірі. Орендар несе персональну відповідальність в розмірі застави (депозиту) призначення якого лише при появі пошкодження компенсувати франшизу страхування.
Я громадянин іншої держави – як мені орендувати у вас автомобіль?
Відкрити відповідь
Від вас буде потрібно надати оригінали документів для складання договору:
— ваш закордонний паспорт; — внутрішній паспорт або документ про тимчасову реєстрацію (якщо ви в’їжджали в країну за нього або постійно на території України); — водійське посвідчення, бажано водійське посвідчення міжнародного зразка International Driving Permit яке дійсно тільки в парі з внутрішніми правами.
Необхідно залишати заставу (депозит) – застава за орендований автомобіль?
Відкрити відповідь
Сума застави (депозиту) залежить від обраного вами автомобіля. На нашому сайті вказана актуальна інформація про ціни та розмір застави для кожного з автомобілів автопарку. Депозит – обов’язкова міра, без якої не отримати автомобіль в нашому сервісі (як і в більшості інших).
чи Можу я взяти автомобіль в прокат, якщо мені менше 22 років або мій стаж водіння менше 2 років?
Відкрити відповідь
У цьому випадку передбачений індивідуальний підхід в залежності від автомобіля і документів орендаря.
чи Можу я виїжджати на орендованому автомобілі за межі області?
Відкрити відповідь
Так, регіон експлуатації авто вся Україна, за винятком Луганської та Донецької областей, а також за винятком АР Крим.
Можна отримати автомобіль позаробочий час вашого сервісу?
Відкрити відповідь
Так, це можливо за попередньою бронювання. При необхідності ми працюємо 24 години на добу, але оформлення бронювань в робочий час офісу.
Я хочу забронювати автомобіль, як це зробити?
Відкрити відповідь
На нашому сайті в режимі онлайн ви можете забронювати підходяще авто у формі попереднього замовлення, відправити електронний лист, повідомлення в зручному Вам месенджер або просто подзвонити на номер вказаний в контактах.
Як продовжити термін оренди авто?
Відкрити відповідь
Вам необхідно нас повідомити будь-яким зручним способом, бажано не менше ніж за одну добу до дати закінчення терміну оренди. Після узгодження потрібно буде доплатити за додаткові дні прокату за тарифом, зазначеним на сайті, зручним для вас способом:
— готівкою в офісі компанії;
— банківським переказом на банківську картку;
Ми хочемо повернути автомобіль раніше – стягується штраф?
Відкрити відповідь
Ви повинні повідомити орендодавця не пізніше ніж за одну добу до здачі автомобіля, при достроковому поверненні авто з вартості оренди не використаних днів утримується 30 відсотків, залишок повертається орендареві.
Як можна скасувати бронь на оренду автомобіля?
Відкрити відповідь
Це необхідно зробити відразу, як тільки ви зрозумієте, що автомобіль вам не знадобиться. Скасувати бронь на оренду автомобіля можна зв’язавшись з менеджером дзвінком або відправивши повідомлення на номер будь-яким зручним способом.
Діє добове обмеження пробігу при оренді автомобіля?
Відкрити відповідь
Добовий ліміт пробігу складає 350 км (для автомобілів преміум класу – 300 км). Загальний ліміт пробігу обчислюється наступним чином: кількість днів оренди множиться на 350 км = загальний ліміт пробігу. Все, що вище загального ліміту, оплачується додатково за кожен кілометр за тарифами, вказаними у договорі. Тарифи на перепробіг залежать від класу авто та підвищуються від економ до преміум. наприклад, якщо ви берете авто на 10 днів – загальний ліміт пробігу складає 3500 км., а проїхали ви 5500 км. Тоді ви додатково оплачуєте при здачі автомобіля 2000 км зайвого пробігу за тарифом відповідного класу.
Ви можете подати машину в потрібне мені місце?
Відкрити відповідь
Подача автомобіля за адресою – платна послуга. Оплачується індивідуально в залежності від місця і часу. В межах міста це плата у розмірі від 250 грн до 750 грн. Сума збільшується в залежності від відстані до філії компанії і часу доби.
Чи можете подати або прийняти авто в аеропорту або на залізничному і автовокзалі?
Відкрити відповідь
Так, така послуга оплачується додатково!
Автомобіль поламався під час прокату, що робити і хто за це платить?
Відкрити відповідь
Це може теоретично статися з будь-яким автомобілем і навіть новим з салону. Перше що ви повинні зробити в такій ситуації – повідомити нам про те, що трапилося і максимально зрозуміло описати суть поломки. Наша компанія в найкоротші терміни, після того як ви повідомите, зробить дії по оперативному ремонту або заміні на справний авто того ж класу для комфортного пересування на машині далі. Ремонт транспортного засобу в повному обсязі оплачує орендодавець за винятком якщо поломка сталася через не правильної експлуатації Орендарем.
Що необхідно робити при ДТП?
Відкрити відповідь
1. Повідомити компанії про причини ДТП, постраждалих, місце знаходження авто і вжиті заходи. 2. Викликати поліцію: «набрати номер 102 » і оформити ДТП. 3. Вжити всіх максимально можливих заходів для збереження автомобіля який взяли в оренду.